wtorek, 31 lipca 2018

Zmęczona.

Kochane motylki, obiecuję, że niedługo nadrobię z postami, a dzisiaj tylko bilans i thinspo.
Czy tylko ja mogę znaleźć tak mało aktywnych motylkowych blogów, czy jest ich tak mało? :(
Zrobiłam sobie dzisiaj grillowaną cukinię i była przepyszna i ma malutko kalorii a jest bardzo sycąca, tylko nie wiem ile kcal ma szczypta papryki ostrej i ziół prowansalskich, więc wpiszę 5, ale Motylki, jak Wy wiecie to napiszcie mi ile <3.
Jutro mam wolne i napiszę post, który zapowiadała i odpiszę wam wszystkim :).

Bilans:
-2 wafle ryżowe 80 kcal
-3 parówki sokoliki 150 kcal
-118g grillowanej cukinii 21 kcal
-serek wiejski ze szczypiorkiem 146 kcal
-brzoskwinia 45 kcal
-przyprawy 5 kcal

Razem: 447 kcal




3 komentarze:

  1. Nie mam pojęcia odnośnie blogów motylków. Sama nie czytam zbyt wiele i nie znam żadnych większych grup, społeczności które łączyła by motylki :/
    Podasz przepis na tą cukinię? W tym roku sama ją hodowałam. Dodałaś tylko sól i paprykę? Myślę, że ma naprawdę znikome kalorie. Ok czekam na post.Bilans ładny.
    Pozdrawiam!
    https://skinny-pro-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham cukinię w każdej postaci, ostatnio babcia zrobiła coś ala "ryba po grecku" tylko zamiast ryby była cukinia, po prostu super, no tylko babcia to wiesz panierka i olej ;p no ale dużo nie zjadłam wtedy ;)
    piękny bilans :) też muszę liczyć kalorię, ale poki co ten upał to myslec mi sie nie chce ;p stwierdzilam ze musze trenowac po prostu niejedzenie... w pracy jeszcze spoko, ale wieczorem robie sie glodna... jak wytrzmać? moze mi jakoś pomożesz? jak powstrzymać głód?
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń